دانلود فیلم

  • آخرین فیلم ها
  • آخرین سریال ها
  • آخرین انیمیشن ها
  • آخرین آهنگ ها
  • متفرقه

دانلود فیلم ایرانی تراژدی با لینک مستقیم و کیفیت متوسط و عالی

فیلم تراژدی با کیفیت متوسط و عالی DVD

دانلود فیلم تراژدی

دانلود فیلم تراژدی با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : گروه ای فان

موضوع : اجتماعی

فرمت : mkv , mp4

حجم : 883 , 418 مگابایت

مدت زمان: 128 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1393

کارگردان : آزیتا موگویی

بازیگران : مهدی هاشمی، بهرام رادان، رویا نونهالی، پیام دهکردی، سیامک صفری، امید روحانی، حسین یاری، پانته آ بهرام، پژمان هادوی، الهام جبرئیلی، حسام قاسمی، عنایت شفیعی، اکبرمعززی، سیاوش درخشی، حسن دادخواه، محمد کتیرایی، همایون قربانی، محمد غفاری،محمد حیدر قلی

خلاصه داستان : «تراژدی» داستان مردی است به نام قاسم که برای جبران غرور از دست رفته اش تصمیم عجیبی میگیرد، حبیب نگرانش، زینت مردد و موسی سرگردان است اما اتفاق عجیبی در پیش است…..

توضیحات و اخبار این اثر : تراژدی فیلمی به کارگردانی آزیتا موگویی، نویسندگی رضا کریمی و تهیه‌کنندگی محمدحسن نجم محصول سال ۱۳۹۲ است. این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر بخش نگاه نو شرکت کرد و در تمامی رشته های فیلمهای اول کاندید شد.


لینک های دانلود :

نسخه با کیفیت

دانلود از سرور آپلودبوی  / دانلود از لینک مستقیم 

نسخه کم حجم

دانلود از سرور آپلودبوی/ دانلود از لینک مستقیم

 


« تراژدی » طرح اولیه بسیار خوبی دارد. صحنه سازی برای دریافت دیه و مشکلات پی آیند آن که قرار هست به یک تراژدی ختم شود. اما این طرح ابتدایی نیازمند بررسی دقیق و قرارگیری درست پازل های آن در کنار یکدیگر می باشد که در « تراژدی » این اتفاق با اشکلات زیادی رخ داده که باعث می شود فیلم نتواند حرف خود را بطور کامل بزند.

یکی از عمده ترین مشکلات « تراژدی » فیلمنامه آشفته و درهم و برهم آن است که ارزش کار را در حد یک اثر اجتماعی تلویزیونی پائین کشیده است. پرداخت شخصیت ها در « تراژدی » جایگاه غریبی دارند و در اینجا به حال خود رها نمی شوند بلکه به بدترین شکل ممکن پرداخت می شوند.

متاسفانه « تراژدی » نیز دنباله روی عادت همیشگی سینمای ایران یعنی ” تحول ناگهانی شخصیت ها ” می باشد که آزاردهنده ترین بخش فیلم را رقم زده است. در « تراژدی » همه نوع شخصیتی را می توان یافت : غنی، فقیر، بد، خوب، خسته و…. اما فیلم همین تعاریف ساده را هم به خوبی پرورش نمی دهد و در طول داستان، بارها افراد بی آنکه دلیل مشخصی داشته باشد دچار تحول می شوند.

به عنوان مثال حبیب که مصرانه به دنبال بالا کشیدن دیه قلابی قاسم است، بطور ناگهانی و بی آنکه فیلمساز دلیلی را در مقابل دیدگان مخاطب قرار دهد، متحول شده و اعلام می کند که همه جوره مرید و رفیق قاسم است! عشق قدیمی میان زینب و موسی هم از جمله خرده داستانهای فیلم به شمار می رود که در حد یک نگاه زیر چشمی مطرح شده و زمانی که باید این خرده داستان نیز بسط داده شود، موسی مستقیماً به قاسم اعلام می کند که به زندگی او چشم ندارد و به این ترتیب به راحتی تماشاگر را دست می اندازد.

موگویی همچنین در پرداخت موقعیت ها و دکوپاژ فیلم نیز ضعیف عمل کرده است. در فیلم آدمها از دو طیف بالا و پائین جامعه دقیقاً همانند تعریف یک خطی از جایگاه اجتماعی شان تعریف شده اند و فیلمساز تنها به همان تعریف های یک خطی از جایگاه های اجتماعی بسنده کرده و خود به موشکافی موقعیت ها مبادرت نورزیده است. این مشکلات بزرگ در دکوپاژ یک فیلم را می توان نمونه بارز کم تجربگی فیلمساز دانست.

طراحی لباس فیلم نیز یکی دیگر از مشکلات فیلم به شمار می رود که مخصوصاً درباره بهرام رادان این مشکل عیان تر است. کاپشن بهرام رادان در فیلم ظاهرا قرار است که نمایانگر جایگاه اجتماعی او باشد اما نسل این نوع کاپشن ها شاید به دو دهه اخیرباز می گردد و یافتن آن و مهمتر از همه، پوشیدن آن در جامعه امروز اتفاقی نادر به شمار می رود. این نوع کم کاری ها در یک اثر سینمایی واقعاً تعجب برانگیز است.

در میان بازی های فیلم ، مهدی هاشمی برترین جایگاه را دارد. وی در ایفای نقش مردی شکست خورده و تمام شده بهترین انتخاب ممکن برای این نقش بوده است و تماشای بازی وی لذت بخش است. بهرام رادان در نقش فردی کوچه بازاری تلاش قابل تقدیری داشته است اما پذیرفتن او در این نقش بسیار مشکل است و حتی گریم سنگین او هم نتوانسته به باورپذیری بیشتر او کمکی کرده باشد. پانته آ بهرام در حضور کوتاه مدت خودش در فیلم آرامشی عالی در بازی اش موج می زند و رویا نونهالی و حسین یاری نیز بازی قابل قبولی از خود ارائه داده اند با این توضیح که پرداخت شخصیت آنها چیزی در حد مجموعه های تلویزیونی بوده است.

« تراژدی » اولین تجربه کارگردانی آزیتا موگویی است و اشتباهات زیاد فیلم را می توان به تجربه اندک او در مقام کارگردانی مرتبط دانست. فیلم در بیان گفته هایش لکنت دارد و نمی تواند حرف خود را به درستی ادا کند. فیلمنامه « تراژدی » آشفته و بی منطق است و لذت تماشای یک اثر اجتماعی را تا حد زیادی از بین برده است.

با عضویت در خبرنامه استاروی همیشه بروز باشید.

ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

اشترک در گوگل اشترک در گوگل پلاس اشترک در استامبل آپن دیگ اشترک در کلوب اشترک در فیس نما اشترک در تویتر اشترک در فیسبوک

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.